I Staffanstorp mellan Lund och Malmö ligger Bil & MC som köper och säljer begagnade bilar och motorcyklar i alla modeller och har egen verkstad.

ProCommerca har utvecklat och levererat en informationskiosk till Bil & MC som fungerar både som en extra säljare i butik och som avlastning för personal, samt en extra resurs för kundservice. Vi har tagit fram en ny hemsida där alla bilar och motorcyklar visas på touchskärmen så besökarna enkelt kan bläddra mellan objekten.

– Vi är mycket nöjda med den nya informationskiosken. När det är mycket kunder i butik är det inte lika stressigt för säljarna och vi har haft en väldigt bra försäljning i sommar, säger Johan Magnusson, Ägare, Bil & MC Staffanstorp

– Pålästa kunder har oftare snabbare till avslut. Undersökningar visar att butiker med informationskiosk ökar sin försäljning med ca 10%. Vi hälsar Bil & MC välkomna som kund, säger Johan Westerberg, VD på ProCommerca

För mer information om den digitala informationskiosken se www.omnikiosk.se

ProCommerca – Strategisk & Operativ Digital Marknadspartner